Splošni pogoji poslovanja

Dobrodošli v spletni trgovini www.noranaobleke.si. S spletno stranjo upravlja podjetje INTS Luka Deželak s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Za vse  uporabnike veljajo v nadaljevanju navedeni splošni pogoji, ki jih je potrebno upoštevati. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. V primeru, da se z navedenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletno stran zapustite. Pridržujemo si  pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh www.noranaobleke.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

Uporabnik je vsak, ki se brezplačno registrira v spletni trgovini.

Podatki o ponudniku, so na voljo na povezavi: https://www.noranaobleke.si/o-nas

Cene in plačilni pogoji

Vse objavljene cene so v EUR in vsebujejo DDV. Cene  veljajo za nakup preko spletne trgovine www.noranaobleke.si in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.

Načini plačila v spletni trgovini www.noranaobleke.si

Plačilo izbranega blaga je možno poravnati na tri načine:

  1. Plačilo po povzetju ob prevzemu pošiljke; kupec pri oddaji naročila izbere način plačila »po povzetju«. V trenutku sprejema naročila le-tega potrdimo pri čemer se pošlje status »v obdelavi«. V kolikor je izdelek na zalogi ga odpošljemo še isti delovni dan (status »poslano«), v obratnem primeru se kupca obvesti po elektronski pošti oz. telefonu.

Dostava se vrši preko dostavne  Pošte Slovenije: Kupec plača blago ob prejemu pošiljke.

V primeru zneska naročila nad 150 €, plačilo po povzetju z gotovino ni mogoče, možno je le plačilo preko UPN naloga / oz po Predračunu!

  1. Plačilo po predračunu (po položnici BN02); kupec pri oddaji naročila izbere način »po predračunu«, pri čemer bo uporabnik na vpisani elektronski poštni naslov prejel predračun – potrditev naročila, v katerem so zajeti vsi podatki za plačilo, pri čemer se znesek nakupa preko banke ali spletne banke nakaže na transakcijski račun podjetja SI56 1010 0005 7024 452 – banka Intesa Sanpaolo Bank. Na osnovi predračuna lahko plača pravna ali fizična oseba. Javni zavodi morajo ob naročilu poslati naročilnico in so upravičeni do plačila v zakonskem roku. Za hitrejši postopek pošiljanja naročenih izdelkov prosimo, da se nam pošlje potrdilo o plačilu. Pri prevzemu pošiljke kupec do dostavljavca nima dodatnih stroškov.

Po Predračunu se Naročajo in predhodno plačajo oblekice iz Kategorije Svečane oblekice, saj so le te  višje kvalitete, izdelane in naročene izključno glede na oddana naročila.

3. Plačilo z Paypal; kupec pri oddaji naročila izbere način »Paypal«, pri čemer ga bo preusmerilo na spletno stran od Paypal, kjer kupec opravi plačilo iz svojega Paypal računa ali kreditno kartico. Pri plačilu z Paypal se obračuna 3,5% provizije od celotnega naročila.

 

Omejitev odgovornosti

Podjetje INTS Luka Deželak s.p. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti  ažurnost, točnost in popolnost podatkov, objavljenih na tej spletni  strani. Prav tako si podjetje pridržuje pravico do spreminjanja vsebine spletne strani brez predhodnega obvestila.

Postopek registracije uporabnikov

Strani spletne trgovine www.noranaobleke.si so na voljo tako registriranim uporabnikom, kakor tudi anonimnim obiskovalcem spletne trgovine. Vsak uporabnik pri brezplačni registraciji prejme svoje geslo. Vsak uporabnik zagotavlja, da bo s svojim uporabniškim imenom in geslom razpolagal izključno sam oz. njegov pooblaščenec.

Naročila in prednaročila

Možnost za oddajanje naročil je 24 ur na dan, vse dni v letu. Obdelava naročila se začne takoj po prejemu naročila preko nakupovalne košarice. Po opravljenem postopku nakupa bo uporabnik preko elektronske pošte prejel obvestilo o prejemu naročila z vsemi potrebnimi podatki o nakupu. Pri tem mora biti kupec pozoren na pravilen vnos podatkov. Kupec prejme elektronsko sporočilo tudi med samimi potekom Naročila od Pregledano – V Obdelavi – V pripravi in Odpremi blaga. Za zamude nastale s strani dostavnega podjetja ali za zamude dobaviteljev pri izdobavi izdelkov, ponudnik storitev ne odgovarja. Ko uporabnik odda naročilo se smatra da le-ta sprejema in se strinja z navedenimi splošnimi pogoji. Spletna trgovina www.noranaobleke.si ne nosi naknadne odgovornosti za primer, da ni v stanju dobaviti določenega artikla ali za primer zamude pri dobavi.

Postopek nakupa po korakih (sklenitev pogodbe) je dosegljiv na povezavi: https://www.noranaobleke.si/postopek-nakupa

Pravica do odstopa od pogodbe, vračilo izdelkov, vračilo vplačil

Uporabnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima po 43.č členu  Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da v  14 dneh od prevzema, ponudniku preko elektronskega naslova info@noranaboleke.si ali Obrazca za vračilo blaga sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddaje sporočila o odstopu od pogodbe. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo na naši spletni strani – Obrazec za vračilo blaga. Izdelki za vračilo morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, s pripeto etiketo in v originalni embalaži, katera mora biti nepoškodovana, v nasprotnem primeru se vračilo blaga zavrne. V primeru, da uporabnik naroči dva ali več izdelkov hkrati, ima le-ta pravico od odstopa od pogodbe tudi za posamezne izdelke. Ponudnik vrne kupnino za vrnjene izdelke v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe in vrnjenemu izdelku. Kupec mora blago vrniti na naslov: INTS Luka Deželak s.p., Štihova ulica 10, 1000 Ljubljana.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika (oblekica po naročilu, po podanih merah kupca), ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo!

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. V kolikor kupec uveljavlja pravico do povrnitve kupnine za izdelek s stvarno napako (tovarniško poškodovan izdelek), mu je prodajalec dolžan vrniti le nakupno vrednost izdelka. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po dveh letih od izročitve izdelka.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

V kolikor ima izdelek stvarno napako in je potrošnik pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od podjetja zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Vračilo artiklov za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja (enaki pogoji kot za fizične osebe, vendar brez možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh). Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da kupec prejme fizično poškodovan paket ali paket, ki kaže na znake odprtja, oz. paket z manjkajočo vsebino, je potrebno le-tega reklamirati pri dostavni službi, v enakem stanju kot je bil sprejet (ne, da bi se pri tem karkoli dodajalo ali odstranjevalo) in sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi z izpolnitvijo reklamacijskega zapisnika. Skupaj z dostavno službo si bomo prizadevali, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Odprema, dostava in prevzem izdelkov

Izdelki bodo uporabniku dostavljeni preko izbrane dostavne službe v najkrajšem možnem času in sicer v roku od pet do deset delovnih dni.  V kolikor vam izdelka v tem času ne moremo dobaviti vas bomo o tem nemudoma obvestili na vaš vpisan elektronski poštni naslov oz. po telefonu. Izdelki na zalogi  bodo odposlani  še isti dan oz. najkasneje naslednji delovni dan po prejemu vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih ne izvajamo odpreme. V kolikor izdelka ni na zalogi oz., da iz kakršnihkoli razlogov ne moremo odpremiti naročenega izdelka vas bomo o tem obvestili v najkrajšem možnem času.

Dostava izdelkov preko Pošte Slovenije:

V primeru, da ob obisku kurirja pošiljke ne boste dosegljivi, boste o dospeli pošiljki prejeli obvestilo.  V tem primeru lahko naročen izdelek  prevzamete na svoji lokalni Pošti v roku 8 ali 15 dni. Odkupnino paketa ob dostavi plačate z gotovino kurirju. Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob oddaji zahtevka za dostavo. Pri prevzemu pošiljke plačane po Predračunu kupec do kurirja nima dodatnih stroškov.

Seznam paketnih trgovin in njihov delovni čas si lahko ogledate tukaj.

Ne-prevzem paketov

Kupce vljudno prosimo, da v kolikor naročila niso pravočasno preklicali pred pošiljanjem in so bili poslani, prevzamejo. V nasprotnem primeru nastane škoda na strani podjetja z naročanjem, pošiljanjem in posledično tudi vračanjem paketa!!!

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo v spletni trgovini. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (3,90€ + stroške vrnitve paketa, katere cena se razlikuje od vsakega posameznega paketa), strošek priprave paketa, katera zajema vse administrativne stroške z obdelavo neprejetega paketa v skupni višini: 10,00€ za vsa naročila, v katere je vštet material za pakiranje in embalaža v višini 2,50€ in stroški administrativne priprave v višini 7,50€. Naročnik se lahko navedenim stroškov izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

Uporaba osebnih podatkov

Ponudnik si pridržuje pravico, da vse zbrane osebne podatke, za katere je uporabnik sam dovolil njihovo uporabo in obdelavo, uporabi za namene direktnega trženja.

Ponudnik lahko osebne podatke uporabi za trženje katerekoli storitve znotraj podjetja ponudnika.

Kot dovoljenje za uporabo štejemo prijavo na e-novice preko obrazca na spletni trgovini, registracijo, opravljen nakup, prijavo na nagradne igre ali druge promocije ali zahtevo za prijavo preko drugih sredstev komunikacije.

V primeru prijave na e-novice preko obrazca na spletni strani se uporabniku hkrati kreira tudi uporabniški račun z avtomatsko generiranim geslom, razen v primeru, da uporabniški račun s tem email naslovom že obstaja.

Ponudnik zagotavlja, da bodo vsa reklamna sporočila:

  1. jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila,
  2. pošiljatelj bo jasno razviden,
  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne,
  4. željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo vestno spoštoval.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik bo zbrane osebne podatke varoval in upravljal v skladu z zakonom. Več o varovanju osebnih podatkov si preberite na strani https://www.noranaobleke.si/center-zasebnosti/

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju INTS Luka Deželak s.p., Štihova ulica 10, 1000 Ljubljana in kupcu dosegljivo na sedežu podjetja.

Avtorska zaščita

Vsebine na spletni strani www.noranaobleke.si so last podjetja INTS Luka Deželak s.p. Vsakršno koli drugo kopiranje, uporaba, objava, distribucija spletnih vsebin oz. posameznih delov le-teh, je brez dovoljenja podjetja INTS Luka Deželak s.p., prepovedano.

Pritožbe in spori

Za morebitne pritožbe je kupcu na voljo elektronski naslov info@noranaobleke.si . Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru bo reševanje sporov reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. INTS Luka Deželak s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni strani: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Pomoč in dodatna vprašanja

V primeru kakršnihkoli dodatnih informacij in vprašanj, ki se navezujejo na našo ponudbo ali uporabo spletne trgovine, nam pišite na info@noranaobleke.si

Datum izdaje splošnih pogojev: 16.08.2018

[ultimate_gdpr_terms_accept]